Snurrar runt i huvudet!

Jag har så mycke tankar och viljor som snurrar runt, Vet inte riktiget vad jag ska göra av allt blir att man explodere till slut. Har inte blivit bättre i magen har fortfarande ont i magen och det känns som att det inte lönar sig att gå till sjukhuset och få hjälp. Har varit dit men dom liksom inte bryr sig ett dugg när man talar om hur man mår osv. Nä jag hoppas att magen blir bättre men det känns som om att det är långt kvar.

Jag försöker och ta det lungt men när man ser hur mycket som ska göras här hemma så går det inte. Känns som att allt är båtten för tillfälle. Men det kanske är en period just nu får vi hoppas...
Nog pratat om det tråkiga..

Elias har börjat prata mer och mer och ger svars leende och man smälter varje gång:)
Jakob han är väldigt duktig utan blöja, han har sagt flera gånger att han har varit och kissat själv när han har varit hos mormor och morfar och då har dom ingen potta utan en toalett. Så man har ritigt inte trott på honom. Men så visade han mig en dag när han skulle dit och han gjorde det faktiskt själv och han kom upp på toaletten alldeles själv helt otroligt.. Han börjar bli så himla stor snart fyra år vart har tiden tagit vägen??
Nä nu ska jag ta och kika vidare på fuskbyggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0