Trött på allt skit!

Jag har verkligen kommit in i en period där jag inte känner mig behövd.. Känner mig inte alls den jag brukar vara sur och irriterad och trött framför allt.. Känner att jag bara skulle vilja göra något annat och bara tänka på mig själv men det vet jag att jag aldrig skulle göra. Jag tänker på andra mer än vad jag gör med mig själv. Och det är fel men jag kan verkligen inte göra något åt det, tro mig jag har försökt. Och man är två om barnen men i bland känns det som att jag får ta allt. både med barna och städning och tvättning och allt som måste göras.. Vi har fixat rummet som vi har renoverat tillsammans.. Det är det ända han gör och tycker är roligt. men hemmet är inte hans grej och sköta. Jag känner mig kvävd och jag försöker hålla god min men snart får det inte. Om nån frågar hur det är så svarar jag alltid "Bra" men så är det inte..
Som sagt jag känns mig inte behövd men ändå är jag det för om jag inte skulle göra det johan igentligen ska göra så skulle det inte bli gjort.
Är lite irriterad för tillfället som det kanske märks. Men jag hoppas att det ordnar upp sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0