Vad är det för nått???

Börjar bli ganska less att vara sjuk nu. Var magsjuk för över två veckor sen och nu är jakob förkyld, och jag börjar känna mig slut och inte alls pigg.. har inte varit så här sjuk sedan jag tog det där JÄVLA svininf sprutan.. Ångrar mig nå grymt att jag tog den och när jag blir sjuk så blir jag 7gånger sämre än dom andra i familjen så roligt.. Om jag skulle ha veta att detta skulle hända så skulle jag aldrig ta den förbaskade sprutan.. Visst kanske det inte är den som ligger bakom det hella men jag tror på det skarpt..
Känns som pesten har brutit ut i en annan form..
Känns när man lämnar jakob hos dagmamman och man funderar på vad han kommer och bli sjuk i nästa gång.. Och det går inte alls långt i mellan gångerna man hinner inte hämta sig förren nästa smäll blir..
Nä nu får det vara nog med sjukdomar!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja ni har haft otur med många sjukdommar, hoppas det vänder nu när solen kommer med ljus o värme.Ha det så bra många kramar. Krama gokillarna från farmor. :)

2010-03-12 @ 09:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0