Premiär!


Idag bar det av till bollnäs till mina föräldrar och hjälpte dom och måla garage, sen vart det storhandling inte det bästa man vill göra av med pengar men mat måste man ju ha..
Klippte gräsmattan idag för första gången i år han precis klippa klart och ställa in gräsklipparen så började det regna så tur hade jag att jag han göra klart allt. vi tog en promenad med emmy idag när det var fint ute och tog henna så hon fick bada. Han tycker inte alls det är nå roligt men jag hjälpte henne i idag och då gick det skapligt faktiskt :) Hon måste få lära sig och så kanske det går bättre om vi badar.
I morgon ska jag iväg till mamma och pappa igen och måla beroende på vädret då förstås.
Vet inte vad det är för fel för det går inte och lägga ut bilder en lyckades jag ladda upp men nu vill det inte fungera. Så det får duga med en bild nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0