Men ser man på ;)

Var väldigt länge sedan jag skrev här!!! Men det är väl så att man i början skriver ofta och lite till, men sen när man börjar tröttna blir det mindre och mindre uppdateringar.. Men ska ta och försöka och uppdatera lite oftare nu när man ändå har lust och skriva av sig lite ;)
Mitt nya liv började i början av november och detta menar jag med att ändra min kost och motion! Har redan gått ner över 20 kg och det känns väldigt bra och att man märker på kläder som har varit för små förr som man kan ha nu :) Kämpar på och mer ska jag gå ner är mycket som kvarstår ;) Men det ska jag nog ändra på!
Elias har problem med sin hud ekem oh en massa annat och han reagerar på massa olika saker så det är inte alls roligt för honom men nu verkar det ha vänt han har blivit mycket bättre och han kliar inte sig lika mycket nu! Så jag hoppas att detta håller i sig nu! "Håller tummarna"
Veckan som varit har beståt av feber och hosta och nu har även barnen fått det men hostan har gått över men feberna är fortfarande kvar, men det börjar ge med sig sakta men säkert :)
/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0